August 25, 2011

engagement..

jeng3.. ahiksss.. suke3..!! ok2.. siyes pls.. secara azali nye aku adalah seorg insan yg dilahirkan dgn sifat keperibadian sebagai seorg lelaki.. seorang lelaki memerlukan insan lain yg bernama wanita bg melengkapi sebahagian iman nye atas luluran perkahwinan.. malahan lumrah manusia jg berpasangan.. maka dgn kalimah bismillah aku mulai tuntutan kehidupan berpasangan yg mulia ini dgn menuruti adat dan jg tatasusila kemelayuan dlm berumahtangga dgn proses pertunangan.. (oittt.. abam sepet was a straight guy..?? huahuahua..)

mak+ayah+families smpai the day before the event ; 30.4.2011 lg tp brg2 hantaran sume aku dh bereh kn seksiap kt kolumpo ; kak ulin yg tlg gubah kn.. terbaekkkk ar kak ulin.. ahiksss.. pkul 10 pg lbh kurang ktorg brtolak kuar.. g umah pak tam dulu kt ukay perdana, tggu pak njang kt lekas hi-way, tggu pak chik plk kt exit bangi.. adoyaiii.. pyh btul nk bg ckup korum.. singgah solat bgai kt masjid sblum bertolak ramai2 ke umah nenek qaseh..

time eaorg tgh 'berperang' aku lpk kt kopitiam kt bndar salak tinggi nun.. tp ati dupdap2 gk ar.. nebes le kate kn, nebes.. ahaksss.. tup2, ayah amir (pgl 'ayah' trus tu.. huahuahua..) call pgl dtg umah arwah nenek utk mkn tghari.. perghhhh.. mase tu arwah nenek msak daging salai masak lemak beb.. pastu desert plk kuah durian ngn pulut gitu.. mmg terduduk+terbaekkk ar.. ahaksss.. ehhh.. aku bertunang kn arini..?? lupa abih bnde penting len dek sbb lh mkn sedap.. hakhakhak..


cewahhh..


chantek lampu ni..


ken pelikat+baju melayu.. de makne tu, de makne.. hakhakhak..





antare hantaran2 balas dr pihak qaseh..


besan ngn besan.. hikhikhik..


umang eh bulu mate..


mama+qaseh+mak..


arwah nenek.. sedih bile teringat kn arwah sbb ea layan aku mcm cucu2 ea yg len wlupn aku ni org luar.. al-fatihah utk arwah nenek..


lapar btul alang.. hakhakhak..


syoq kn.. hakhakhak..

-
-
-
-
-


ni la abam kimie kajang.. mak andam qaseh aritu.. kimie pn tukang jahit baju raye faizal ismail hot.fm gk.. kelassss yu.. auwww..

0 observations:

Post a Comment

intend to provoke me..?? keep it up guys.. ahaksss..