September 15, 2011

目前.. (xpham aku menatang pe tulih ni..)

dulu2 klu lalu dpn klcc mesti mcm hulu je tgk dua btg terpacak tu.. mcm best giler la klcc ni, kagum abis.. tu dulu.. tp skrang ni dh naek loya dh aku tgk klcc.. mhu tk nye, aku ari2 mampus kt sini.. boring ooo.. (actually aku xde mnde pn nk hapdet.. sesaje buang mase time keje.. hakhakhak..)


tgkkk..!! skybridge kt sblh je kot.. xheran la.. huahuahua..

utk mnghilang kn rase loya, jom kite g pekena chix mandey dulu..!! ahaksss.. aritu, xhingat dh bile, ktorg buat giler jp g lyan chix mandey sorg sepinggan, last2 xabih.. byk kot.. dh le nsik ea besar2, mmg busung ar.. hakhakhak..


sebenar nye aku terkenang2 mase idup kt kota dubai dulu.. tu yg g cri nsik ni jgk2 tu.. ahiksss..

aku igt kn nomination aku ke overseas je yg blh menggemparkan idup aku.. tp rupe2 nye ade lg bnde len yg mampu bertindak sebegitu rupe terhadap diri ku yg naif ini..

-
-
-
-


klu korg xpercaye, aku lg la xpercaye.. ni rate utk sebulan ni tau, bkn utk sehari or sejam.. percaye la..

6 observations:

TuN TeJa said...

Hahhahaa...aku mmg xpnh msk pown klcc tu lagi lah naif dr ngko yg letrik cuma 0.10..nk byr cmner tuh...beratur pepjg cuma nk byr 0.10...hahhaaa...

TuN TeJa said...

目前 - Pada masa ini!!!..

Burning Slipar said...

wah2X...hari2 dok ushar KLCC...
nice entry bro...at least dpt sedikit sebanyak info. :-)
psst bil apa yg sekupang tue...

mr. sepet.. said...

tun : ko dtg le sini.. pastu ko buat cm org giler kt bwh, pegang2 bom bagai.. nnt confirm2 ktorg kene trun.. lh le kite jmpe, g lpk setarbak.. kelassss gitu..

anas : info apa pn aku xtau, merapu ja lbh.. huahauhua.. tu bil letrik, aku pn pelik pasai pa jd lagu tu.. haru2..

TuN TeJa said...

kelassss gitu ngko ya,kalau aku dh pegang bom sah² aku kena tangkap ngko dgn warga KLCC jer lah dpt melepak kt setarbak...silap hr bln ke rmh sakit jiwa aku hehehehheeee......

mr. sepet.. said...

tun : itu antara akibat2 picisan aje.. xpe, ko buat je cmtu, xde org nk tngkap ko eh.. buat aje.. hikhikhik..

Post a Comment

intend to provoke me..?? keep it up guys.. ahaksss..